Bezorg informatie

Bezorg informatie

Weten hoe de bezorging in zijn werk gaat? Wat u mag verwachten? Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons bezorgproces. Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon of e-mail!

Meer weten over onze vervoerspartners of verzendkosten? Kijk dan hier.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor de overgrote meerderheid van onze bamboe is de levertijd 2-7 werkdagen. Deze levertijd gaat in zodra de bestelling is geplaatst. We werken eraan om alle bestellingen die uiterlijk maandags zijn geplaats, op woensdag nog bij de transporteur aan te bieden. Kleinere maat planten worden in dozen verpakt en grotere maten worden op een pallet verzonden. Afleverdagen zijn voor het overgrote deel donderdags met een uitzondering vrijdags

Ik heb speciale bezorgwensen, wat moet ik doen?

Tijdens het bestellen, in uw winkelwagen, kunt u een notitie achterlaten. Heeft u specifieke wensen wat bezorging betreft dan kunt u dit vermelden en wij zullen er alles aan doen om daar  rekening mee te houden.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw nieuwe planten worden met uiterste zorg verpakt om in perfecte staat bij u thuis afgeleverd te worden. Dit wordt gerealiseerd door gebruik te maken van robuuste verpakkingsmaterialen en een solide doos, waardoor de plant stevig vaststaat en geen bewegingsruimte heeft. Hierdoor wordt het risico op beschadiging tot een minimum beperkt. Tevens zijn er op de doos instructies voor de bezorgers aangebracht om met zorg met het pakket om te gaan. Bij aanzienlijke bestellingen of grote planten wordt gebruik gemaakt van goed beschermde en verpakte pallets met onze vast bezorgdienstverlener Transmission, zodat de garantie op een ongeschonden product gewaarborgd blijft.