Bestel informatie
Heeft u een vraag met betrekking tot het bestelproces? Hieronder treft u een overzicht van veelgestelde vragen over bestellen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon of e-mail.
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de gewenste producten op onze website. Voeg het geselecteerde product eenvoudig toe aan uw winkelwagen door op de groene knop ‘Voeg toe aan winkelwagen’ of ‘in winkelwagen’ te klikken. Het product wordt nu in de winkelwagen geplaatst. U kunt doorgaan met winkelen of direct afrekenen. Als u wilt afrekenen, gaat u naar uw winkelwagen en klikt u op de donkergroene knop ‘Naar betalen’ (U kunt ook rechtsboven op het winkelwagentje klikken en dan in het uitklap venster op ‘Afrekenen’ klikken). Vul hier uw gegevens in, inclusief uw naam en adres, en selecteer de gewenste verzendmethode. Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. U ontvangt een bevestiging op het opgegeven e-mailadres, inclusief een ordernummer. Indien u vragen heeft na het plaatsen van de bestelling, kunt u dit ordernummer vermelden wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Absoluut! Tijdens het invullen van uw (factuur) gegevens kunt u ‘Verzenden naar een ander adres?’ aanvinken om een alternatief afleveradres in te vullen. Voer de gegevens van de ontvanger in en het zal daar worden afgeleverd. We versturen de factuur altijd enkel per e-mail, zodat de ontvanger deze niet fysiek in de doos zal aantreffen.